Átfogó grafikai és dekorációs
megoldások kompromisszumok nélkül

megrendelés menete

Minden vállalkozás valamilyen rendszerre épül. A rendszerek illetve a keretek adják a hatékonyságot és a pontos kivitelezés tematikáját. Ha nincsenek lefektetve az alapok káoszba és súlyos hibákba csúszhat el egy-egy munka. Ez sem a megrendelőnek sem a vállalkozónak nem jó. 

Tudd, hogy mit akarsz!
Az nem baj ha nem tudod hogyan, csak tudd hogy mit! A lehetőségekről, illetve a kivitelezésről majd mi tájékoztatunk. Elsősorban mi az igényeidet fürkésszük. Amint összeállt a mi fejünkben hogy mit is szeretnél, előállunk egy ajánlattal.
1
Kapcsolatfelvétel
INSTANT ÜZENETEK
Ez lehet bármi. Viber, FB Messenger, SMS stb... Ezeket csakis kizárólag kapcsolatfelvétel szempontjából. Semmi másra. Munkákat ezeken NEM kommunikálunk!

TELEFON
Szintén kapcsolatfelvétel és a munkafolyamat apróbb részleteinek egyeztetésére használjuk. 

ELEKTRONIKUS LEVÉL (E-mail)
A legfontosabb eszközünk. Ez a csatorna a bibliánk, ebben van leírva minden. Ezen megy ki az ajánlat, a korrektúrák, a javítások. Ezen hagyja jóvá az ügyfél az árajánlatot, a végleges kreatívot. Szóval minden ezen keresztül történik. Itt van minden dokumentálva, itt kereshető vissza minden. Ha nincs leírva valami e-mailben tőlünk vagy a megrendelőtől, az nem létezik, az nincs. Az e-maileket mindenki látja a cégnél, nem veszik el információ, és az esetleges félreértéseket ezen keresztül lehet visszakeresni és tisztázni.
2
Árajánlat kérése
Miután összegyűlt az összes információ, foglald össze őket és küld el nekünk e-mail ben. Az esetlegesen felmerülő kérdéseket itt még egy két levélváltással rendezhetjük.

Minden esetben szükségünk van az alábbi adatokra:
- Név/cégnév
- Számlázási adatok
- Adószám
- Kapcsolattartó neve
- E-mail cím
- Telefonszám

Mi egy CMR rendszert használunk, és az első pillanattól kezdve így dolgozzuk fel a bejövő kéréseket, így a későbbiekben bármelyik kolléga bármikor átlátja a dolgot.
3
Árajánlat küldése
Mivel két egyforma munka nincsen, így két egyforma ajánlat sincsen. Az igény felmérése után minden lényeges információt belepumpálunk az ajánlatba. Alapvetően két részből áll nálunk az ajánlat. Szerkesztés-kreatív, illetve a megvalósítás. A kettő együtt is és külön is tud működni. 

Megvannak mindenre a sztenderd áraink legyen szó kreatív óradíjról, dekorációs négyzetméter árról, nyomdai szolgáltatásról, ami lehet szórólap, névjegy, bármi.

Komolyabb munkáknál egy ajánlaton akár napokig gondolkodunk, hogy a  leghatékonyabb illetve a leggazdaságosabb megoldással álljunk elő. Néha előfordul, hogy maga az ajánlat is díjköteles.

Egy árajánlattal három dolgot lehet első körben tenni. Elfogadni. Megbeszélni. Elutasítani.  Ez utóbbit is szeretjük ha kommunikálva van.
4
Érdemi munka
Árajánlat elfogadása után, melyet csakis kizárólag e-mail-ben fogadunk el, kezdődhet az érdemi munka. A végleges határidőt ebben a szakaszban véglegesítjük, ugyanis az ajánlat kiadása és a megrendelés közötti időszakban több munkába is belekezdhetünk, ami befolyással van minden azt követő feladatra. 

Amennyiben kifogástalan az előkészület, gördülékenyen, hatékonyan véghez lehet vinni a megrendelést. Ha bármilyen egyeztetésre van szükség természetesen felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel. Ebben az esetben a határidőt befolyásolhatja a másik fél rugalmassága.
4
Szállítás, fizetés
Alapesetben a Boom Stúdió telephelyén történik az átadás. Egyes esetekben, előre egyeztetve szóba jöhet kiszállítás vagy futárszolgálat.

A fizetés előreutalással, készpénzben a megrendelt árú átvételekor, Revoluttal vagy utólagos utalással 3 napos határidővel. A fizetési kondíciót az ajánlat tartalmazza.
4

Az alábbiakban végigvezetünk a megrendelés menete és a munkafolyamataink rendszerében.

Ehhez igazodva időt, energiát tudunk megtakarítani, ami nem mellesleg a pénztárcádat is kíméli.