Átfogó grafikai és dekorációs
megoldások kompromisszumok nélkül

15 Eurós névjegykártya. Hú most mi lesz?

Az ilyen sztorikból Dunát lehetne rekeszteni. Bár, itt nem az a cél, hogy mindent megosszak, amiken keresztül megyek, akkor megőrülnétek. Csak csipegetek. Ezt úgy gondolom érdemes.

Miért érdemes ezt közzétenni? Azért, hogy lássátok miket sodor ide a szél. Nem magával a szituációval kapcsolatban, hanem a kedves érdeklődő színvonalát szeretném bemutatni. Nem lesz nehéz hisz elég alacsony szintről beszélünk.

Elég részletes a weboldalunk, így aki tájékozódni szeretne mivel is foglalkozunk az megtalál mindent. Ha mégsem találna meg valamit, akkor szívesen tájékoztatjuk, esetleg ha tudjuk, még útba is igazítjuk. Nem szoktam felvenni a telefont, de most valahogy úgy alakult a történet, hogy nekem kellett. Semmi gond nincs ezzel, szívesen felveszem. Bemutatkozom, és elmondom a cég nevét. Minden kolléga így csinálja, mert itt ez a normál. Szerintem mindenhol ez (lenne) a normál.

A vonal másik végén lévő érdeklődő ezzel kezdte: Mennyi a névjegykártya? Se bemutatkozás, se köszönés! Innentől kezdve nem kell észkombájnnak lenni, tudtam, hogy egy bunkóval állok szemben. Gondoltam megpróbáljuk a legjobbat kihozni a szituból és visszakérdeztem. Teljes képet akartam kapni a kívánságáról, mert így tudok neki szóban pontos tájékoztatást adni. Rákérdeztem a példányszámra, a karton minőségére és arra az apróságra, hogy egy vagy két oldalon nyomjuk-e esetleg a kártyát. Miután ezeket a kérdéseket feltettem, jeleztem neki, ezek az adatok megtalálhatóak a weboldalon. Kicsit hümmögött, de rávágta: 100.

Mondom, kis türelmet, megnézem az árakat a weboldalunkon. Így is tettem. Mondtam 15 euró. Hallottam egy hökkenést, majd azt, ő nem tud euróban számolni. Nem is vártam el egy bunkótól! Mondom semmi gond, ez mai árfolyammal számolva 6000,- Forint. Elkezdett kacagni és jelezte nekünk, hogy mi vagyunk a legdrágábbak, majd letette a telefont.

Már nem tudtam sajnos elmondani neki amit akartam. Rájöttem, nem is kell. O-la-la! Hála istennek, hogy így áraztam be, mert így az ilyen névtelen emberek már be sem jönnek ide. Hú most mi lesz? Így megúsztam 3 percben ezt a dolgot.

Most leírhatnám azt, hogy nem a 6000 a drága, hanem te vagy tájékozatlan. Nem ez a lényeg. A lényeg az, hogy vannak emberek akik azt hiszik, minden ingyen van és nem a minőség, a megbízható kiszolgálás fontos nekik, hanem minden esetben az ár. Az én szemszögemből pedig a minőség és a pontos, megbízható, udvarias kiszolgálás a szempont.

Nem árulok el nagy titkot azzal, hogy a névjegykártya nekünk nem üzlet. Nem gyorsnyomda vagyunk. Nem is akartam gyorsnyomda irányba elvinni a stúdiót soha! Pont ezért! Nem akartam harcolni naponta ilyen emberekkel!

Szóval nekünk olyan ügyfeleink vannak akik nem akadnak le 15 eurón, de nagyobb összegen se! Hanem pontosan azt akarják kapni amit mi nyújtunk. Pontosságot, megbízhatóságot, minőséget.

És ezek az ügyfelek a névjegykártyát ajándékba kapják tőlünk!

Facebook
Email
szórólap nyomtatás

A szórólap nyomtatás példányszámának meghatározása nagyban függ az Ön konkrét céljaitól és a rendelkezésre álló

mikor érdemes szórólapot csináltatni?

A szórólapok készítését általában azok az üzleti vállalkozások vagy szervezetek fontolják meg, akik szeretnék elérni

papír, nyomdai papír, szórólap

A papír egy olyan alapvető anyag, amely mindennapi életünk része. A könyvek, újságok, jegyzetfüzetek, dobozok,

nyomdászat fontossága

A nyomdászat az egyik legrégebbi és legfontosabb iparágak egyike az emberiség történetében. Az ókorban már

Az ilyen sztorikból Dunát lehetne rekeszteni. Bár, itt nem az a cél, hogy mindent megosszak,

lehetetlen nem létezik

Így készült rovatunk ezen részében egy igazi varázslatot mutatunk be. Egy iszonyatosan alacson felbontású senki

Illik-e válaszolni egy árajánlatra

Maga a kérdés teljesen triviális, ha jobban belegondolunk. Válasz számomra egyértelmű. Tapasztalataim szerint sokak nem

nyomdai megrendelés boomstudio.hu

Manapság már nem adunk az ilyenre, de régebben beleszaladtunk egy-két hülyeségbe a saját hülyeségünk miatt.